Posted by : Agu sobota, 22 lutego 2014


Krótki zapis z pewnej niedzieli.
16 lutego uczestniczyłam w I  Twórczym Spotkaniu Sutaszystek. Zebrało się ponad 40 kobiet w różnym wieku, ale wszystkie z zamiłowaniem do sutaszu.


Spotkanie zorganizowała Eva Sutasz, która tworzy piękne kompozycje (szczególnie ślubne). Głównym założeniem było uszycie kolczyków według tutorialu Ewy, który można znaleźć tutaj.

Dzięki Ewie znalazło się też mnóstwo sponsorów i nikt nie wyszedł z pustymi rękami.

Zestaw wizytówek oraz zniżek.
Royal Stone: kalendarz 2014, woreczki oraz torba.
Wylosowałam kupon rabatowy do Royal Stone.
Wylosowałam także jedno z pięciu pudełeczek z tajemniczą zawartością.
Piękny guzik od SklepBukowiec.pl
Na sam koniec moja praca. Uszyłam kolczyki wg tutorialu w kolorach brązu ze złotymi dodatkami.

Tyle udało się stworzyć na samym spotkaniu.
Gotowe kolczyki.

Dziękuję wszystkim za spotkanie. Sponsorom za udostępnienie materiałów. I szczególnie dla dziewczyn z mojego stolika za mile spędzony czas. Czekam na kolejne spotkanie!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Agu. Geek Workshop -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -