Posted by : Agu niedziela, 12 października 2014

Jak w temacie. Czasem trzeba zrobić coś innego aniżeli tylko biżuterię. Od dawna planowany był obrus z wymalowanym kosmosem potrzebny do grania w grę figurkową X-Wing.
W końcu dostałam materiał i nie bardzo wiedząc co z tego wszystkiego wyjdzie zaczęłam ciapać farbkami. Kilka gwiazdek zrobiłam przy pomocy farby fluorescencyjnej, więc będą świeciły przy ultrafiolecie.
Efekt widać na zdjęciach. Dodatkowo kilka fotek ze statkami ze wspomnianej gry.







 
Brakuje tylko meteorytów, które zrobię z lawy.

http://www.grillwogrodzie.pl

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. Noooo, nieźle! :D fajnie to wymyśliłaś, naprawdę wygląda kosmicznie! muszę sobie wymyślić jakiś tematyczny obrus pod dragon's ordeal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło trochę lepiej być, ale jak na raz pierwszy jest całkiem kosmicznie.
      Wygooglałam tę grę i nie mam pojęcia jaki podkład malunkowy by do niej pasował ^^

      Usuń

- Copyright © Agu. Geek Workshop -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -