Posted by : Agu niedziela, 9 czerwca 2013

czyli co ja tutaj będę wrzucać.

Otóż, pierwotnie moje prace miały pojawiać się na FUNtastyce, w której życiu uczestniczę, i tak początkowo się to odbywało. Jednak ostatnio wpadłam na pomysł spróbowania swoich sił w sutaszu i za żadne skarby te wytwory nie pasują do profilu FUNtastyki. Musiałam się z całym warsztatem wynieść.

I tak oto powstał, nie, nie Chocapic, ale mój prywatny blog traktujący o wszystkim co tworzę. 

A co tworzyć będę?

Z racji tego, że jestem niezdecydowana strasznie to po trochę biżuterii z elementów metalowych, trochę biżuterii metodą sutasz, koszulki i torby z nadrukami, a także powinno do tego dojść trochę decuopage.

Enjoy!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Agu. Geek Workshop -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -