Posted by : Agu niedziela, 9 czerwca 2013

Jakiś czas temu (zupełnie nie pamiętam jak) wpadłam w internecie na biżuterię robioną metodą sutasz i... zniknęłam. Na wiele godzin. Gapiłam się w te cuda i gapiłam. Aż w końcu stwierdziłam, że sama spróbuję coś tą metodą stworzyć. 
Jak pomyślała, tak zrobiła.
Zakupiłam nitkę, sznurki oraz koraliki i zaczęłam obmyślać swoje wzory. 
Kilka godzin pracy, bolące wszystko, ale chyba było warto. Jak na pierwszy raz to jestem z siebie zadowolona. Efekty poniżej.


Najpierw narysowałam sobie wzory, które zamierzałam stworzyć, potem dobrałam kolory sznurków i do pracy.
Moje pierwszy kolczyki stworzone metodą sutasz!





Spód kolczyka.



Drugi wzór, który w trakcie pracy trochę ewoluował i w efekcie są dwie końcówki, a nie jedna jak na rysunku.




Jeden z trudniejszych momentów pracy. Jak zrobić drugi kolczyk, żeby był identycznym lustrzanym odbiciem?


Spód koczyka.




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Agu. Geek Workshop -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -